Rabu, 8 November 2017

Debaran SUKEM Kian Terasa


Beberapa hari sebelum berlangsungnya Sukan UKM (SUKEM) , para kontijen Pendeta Za'ba giat menjalankan latihan fasa akhir bagi memenangi pingat emas . Ketua kontijen yang diketuai saudara Badrul Haqim menyatakan perhimpunan para atlet pada malam rabu  merupakan yang terakhir sebelum termasya SUKEM bermula.

"Pada masa ini , persiapan mental serta membina semangat sangat penting menjelang termasya SUKEM yang akan berlangsung tidak lama lagi" ."Pelbagai program yang disediakan sepanjang bulan Oktober dan November untuk para atlet dan kita akan turut membawa bekas- bekas atlet untuk memberi motivasi kepada atlet yang bakal bertanding pada tahun ini" . Jelasnya selepas mesyuarat agong Majlis Tertinggi Exco Sukan di Grand Hall di Kolej Pendeta Za'ba .

Pada tahun ini , Kolej Pendeta Za'ba telah mempertaruhkan seramai 200 atlet untuk 29 acara yang dipertandingkan. Berikut merupakan senarai dan jadual yang akan dipertandingkan untuk kejohanan pada tahun ini.





Pada masa yang sama , saudara Badrul Haqim selaku ketua program telah menggesa semua penghuni Kolej Pendeta Za'ba untuk turun sama-sama memberikan sokongan kepada para atlet yang bertanding. "Tanpa sokongan motivasi daripada para penyokong , para atlet tidak mampu bermain pada tahap yang terbaik".

MAMPUKAH KOLEJ PENDETA ZA'BA MELAKAR SEJARAH UNTUK MENJADI JUARA KESELURUHAN ? SAMA-SAMA KITA NANTIKAN.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan